Klanttevredenheid
Onafhankelijk meetspecialist QDNA houdt sinds 2021 middels een enquête bij in hoeverre onze cliënten tevreden zijn over de praktijk, de logopedisten en het behandelresultaat. We hopen altijd dat zoveel mogelijk cliënten na hun behandeltraject deze online lijst invullen (dit gaat anoniem), want hoe meer respons, hoe beter wij hierop kunnen inspelen! In 2024 hebben 40 personen onze vragenlijst ingevuld en behaalden wij gemiddeld een 9,4 op klanttevredenheid, een resultaat om trots op te zijn!
Enkele reacties die uit de enquêtes naar voren komen:
“Heel vriendelijk en vertrouwd. Uitleg op het niveau van het kind zodat die het goed begrijpt”
“Super leuke enthousiaste logopedist voor mijn kinderen. Neemt de tijd en is altijd postitief.”
“Heel goed geluisterd naar de klachten en daar een passend advies bij gegeven.”
“Ze zijn deskundig en weten waar ze het over hebben en mee bezig zijn”
“Vriendelijk, af en toe lekker lachen, professioneel.”
“Logopedist luisterde goed naar mijn bijzondere omstandigheden en hield daar in de behandeling rekening mee, zodat ik me veilig genoeg voelde om de behandeling aan te gaan.”
“Zeer deskundig. Met mijn kind heel erg geduldig. Daarnaast erg creatief in het spelenderwijs werken aan spraak”
“Er heerst een fijne sfeer in de praktijk! Ik word goed geholpen en serieus genomen. Zeer tevreden!”